You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
電話: 2563 9388
繁體中文
粉麵飯

紅燒牛筋牛肉麵 紅燒牛筋牛肉麵

紅燒牛筋牛肉麵

..

HK$85.00


選項

古早味家鄉拌麵拼雞或豬扒 古早味家鄉拌麵拼雞或豬扒

選項

台式擔擔麵 台式擔擔麵

台式擔擔麵

..

HK$58.00


台式炒米粉 台式炒米粉

台式炒米粉

米炒旁有淋上少許肉躁,米粉炒到爽口,味度亦好平衡咁分怖哂成碟,十分抵贊。顧客食評 ..

HK$79.00


選項

台式葱油拌麵 台式葱油拌麵

台式葱油拌麵

醬油好濃味甜甜地,用來拌麵就最好不過,亦不止是炸蔥跟麵咁簡單,五花腩入口鬆化超滿足!顧客食評..

HK$58.00


台式蝦仁炒飯 台式蝦仁炒飯

台式蝦仁炒飯

蝦仁炒飯炒得粒粒分明,當中有不少爽口的蝦仁和肉絲,所以每啖都食得很滿足!顧客食評 ..

HK$79.00


台式香腸炒飯 台式香腸炒飯

台式香腸炒飯

..

HK$79.00


招牌乾燒牛肉麵 招牌乾燒牛肉麵

招牌乾燒牛肉麵

..

HK$74.00


櫻花蝦炒飯 櫻花蝦炒飯

櫻花蝦炒飯

米飯炒到粒粒分明,加左櫻花蝦令炒飯更香口。顧客食評 ..

HK$79.00


滷蛋 (一隻) 滷蛋 (一隻)

滷蛋 (一隻)

蛋上檯個時熱辣辣,醃得入味,滷水味突出!顧客食評 ..

HK$8.00


番茄牛肉麵 番茄牛肉麵

番茄牛肉麵

麵質爽口,牛腩就用蕃茄湯底煲,好入味又唔太硬,牛肉望上去雖然厚身,但夠曬軟腍,牛香味濃!湯底係用新鮮蕃茄淆出黎,酸酸甜甜好開胃!顧客食評 ..

HK$74.00


白飯 白飯

白飯

..

HK$13.00


紅燒牛肉麵 紅燒牛肉麵

紅燒牛肉麵

於晚市、週六、日及公眾假期供應牛肉麵湯底濃而不膩,帶有牛香。牛肉方面有四大件,牛肉煮得軟淋之餘,燜得很入味,不會很辣,也不失牛肉本身的質感。手工台灣麵條獨特口感,麵質十分彈牙順滑,份量多又有咬口又軟硬適中!顧客食評 湯底帶有微微既藥材味,麵條不粗不幼,唔會因為煮得過熟而淋之之。當中既牛肉有三大舊,非常入味!顧客食評 ..

HK$74.00


羊肉湯米粉 羊肉湯米粉

羊肉湯米粉

羊肉細細塊,有點碎,勝在肉質鮮嫩,有兩片大薑和九層塔,辟去羊膻味,湯底清甜,米粉幼細爽口,還有菇菌和大白菜絲伴湯底。顧客食評 ..

HK$82.00


肉燥飯 肉燥飯

肉燥飯

於晚市、週六、日及公眾假期供應雖然是一人前的份量,但肉燥飯一上枱也令人聞到香噴噴的肉燥味,滷肉的味道香醇濃郁,喜歡吃滷肉飯的人千萬不要錯過。顧客食評 肉操飯真係好好食,啲肉操入邊仲有少少腩肉,好林,啲汁同個飯又好夾。顧客食評 ..

HK$30.00